Heal Mary
Rebranding met high standards
Client
Heal Mary
Industry
Volledige rebranding voor Heal Mary, CBD wellnessmerk voor vrouwen. Gefascineerd door de bijzondere synergie tussen de vrouwelijke biologie en cannabis, en met de missie om cannabis te normaliseren voor vrouwen en femmes, richtte Shinta Lempers begin 2020 Heal Mary op. De eerste maand na de rebranding zag het team van Heal Mary een verdubbeling in de verkoopaantallen. Ook opende het deuren naar de pers. Heal Mary verscheen met haar nieuwe producten in tal van publicaties en op tv bij BNN, Cosmopolitan, Women’s Health, VTWonen, Linda, &C, Het Parool en meer.
Heal Mary wil actief bijdragen aan de normalisering van hennep en cannabiscultuur. De branding moet vrouwen aanspreken, niet de typische mannelijke stoners, cannabis als medicinale plant eren en tegelijk niet afschrikken. Iedere visual moest passen bij de identity van Heal Mary: feminine, holy, artsy en fierce.
Voor de nieuwe branding hebben we one-off patronen gemaakt met verschillende vormen, die naadloos samengaan met de dromerige typografie. De visuals zijn toegepast op de verpakkingen, maar ook op social media en andere online assets. Elk product heeft nu zijn eigen unieke patroon, en samen zorgen ze voor een herkenbare, rebelse en toch zachte identiteit. De eerste maand na de rebranding zag het team van Heal Mary een verdubbeling in de verkoopaantallen. Ook opende het deuren naar de pers. Heal Mary verscheen met haar nieuwe producten in tal van publicaties en op tv bij BNN, Cosmopolitan, Women’s Health, VTWonen, Linda, &C, Het Parool en meer.
Client
Heal Mary
Industry