De oude markt veranderen in een duurzamer alternatief.
SkyNRG is een pionier op het gebied van duurzaam vliegen en streeft naar een vermindering van 80% van de CO2-uitstoot door duurzame brandstof aan te bieden die wordt geproduceerd uit afvalolie of CO2. Ze leiden de markt in dit zich ontwikkelende gebied en hun branding moest onderscheidend en corporate zijn. De ontwikkelde merkidentiteit was gedurfd en eigenzinnig met duidelijke lettertypes, heldere kleuren en speelse lijnen. SkyNRG wil zich buiten de norm positioneren en de markt naar echte verandering leiden. Zelfs de sky is no limit.
SkyNRG is een marktleider en veranderaar en zocht een visuele identiteit die hierbij past. We ontwikkelden een stoere en eigenzinnige identiteit met uitgesproken lettertype, felle kleuren en een speels lijnenspel. Maar ook een stijl die ruimtelijk werkt door het gebruik van langwerpige fotografie-toepassingen en veel witruimte. Zo staat de heldere inhoud centraal. Cool dat SkyNRG de stoute schoenen aantrok en deze strategie durfde te volgen. En nu weten we, zelfs the sky is no limit.
Dit project is gerealiseerd bij digital agency Grrr.